جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در راهپیمایی امسال مانند سال‌های گذشته، مردم همچنان پرحجم، با شوق و با عشق به خیابان‌ها آمده و احساسات پاک خود را ابراز می‌کنند.های

سردار سلامی در پایان رزمایش با اشاره به پیام برگزاری رزمایش‌های بیت‌المقدس اظهار داشت: این رزمایش‌ها جلوه‌ای است از حضور فداکارانه و داوطلبانه همه طرفداران انقلاب اسلامی و اینکه نفس‌های مقاومت همچنان در این سرزمین گرم، داغ و پرحرارت است.

وی ادامه داد: پیام این رزمایش‌ها این است، کسانی که تا به امروز در همه صحنه‌های سخت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و از استقلال و تمامیت ارضی کشور و از آرمان‌های انقلاب، امام و از آرزو‌های بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی تا به امروز دفاع کرده‌اند، امروز به بعد هم در همه صحنه‌ها حضور دارند.

 

 

مردم باشوق در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این رزمایش‌ها جلوه‌ای است از حضور فداکارانه و داوطلبانه همه طرفداران انقلاب اسلامی و اینکه نفس‌های مقاومت همچنان در این سرزمین گرم، داغ و پر حرارت و جوانان مملکت مصمم مثل نسل‌های گذشته آماده هستند که از تمام ارزش‌های کشورشان در هر شرایطی دفاع کنند.

سلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار سایت اطلاع‌رسانی سپاه خراسان جنوبی درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: مانند سال‌های گذشته مردم همچنان پرحجم، باشوق، با عشق به خیابان‌ها آمده و احساسات پاک خود را ابراز می‌کنند و یک بار دیگر دشمنان اسلام، انقلاب و وطن را ناامید خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن یک‌بار دیگر اعتماد، آرامش و اطمینان خاطر را در ملت بزرگوار و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایجاد می‌کند و مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور سرافرازانه‌ای نسبت به گذشته خواهند داشت.

حضور مردم رمز ماندگاری انقلاب است

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت:‌ در طول 34 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم با آمدنشان به صحنه اهداف و نیات دشمن را ناکام گذاشتند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس حوزه‌های علمیه و عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن‌ اظهارداشت: بی‌شک یکی از مسائلی که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی است حضور مردم در صحنه انقلاب است.انقلاب

عضو مجلس خبرگان رهبری بر همین اساس به  گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره همواره مردم با آمدنشان به صحنه اهداف و نیات دشمن را ناکام گذاشتند.

وی تأکید کرد: امسال هم این انتظار می‌رود ملت ایران باتوجه به تهدیدها و تحریم‌ها دشمنان و اینکه بنا دارند بر ملت ایران فشار آورند، تا به دلیل خستگی و عدم تحمل مشکلات بین آنها و نظام اسلامی فاصله ایجاد کنند هوشمندتر از هر سال در صحنه راهپیمایی حضور یابند و برای همیشه توطئه دشمنان را خنثی کنند.

 

 

 

*دشمنان بدانند ملت ایران خستگی‌ناپذیر است

 

آیت‌الله‌ حسینی‌بوشهری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در جشن پیروزی انقلابشان در دنیا بی‌نظیر است، یادآورشد: در کشورهای دیگر سالگرد پیروزی انقلاب‌هایشان طی جلسات تشریفاتی و رسمی برگزار می‌شود اما مردم ما زن و مرد و پیر و جوان در راهپیمایی شرکت کرده و حضورشان را به رخ دشمنان می‌کشانند.

امام‌جمعه موقت قم با تأکید بر اینکه امیدواریم امسال شاهد پرشورترین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در تاریخ انقلاب باشیم، اضافه‌کرد: دشمنان بدانند این ملت خستگی‌ناپذیر است و برای رسیدن به آرمان‌های اصلی‌اش گام‌ها را سریع‌تر برمی‌دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان‌کرد: دشمنان نمی‌توانند امیدی به این ملت مقاوم و خستگی‌ناپذیر داشته باشند و این حضور مردم باعث خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : مردم باشوق در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند,